Snacka om att snacka för mycket!

Jag måste lära mig att jag inte ska snacka för mycket.
Jag har nu satt mig själv i hårt arbete som jag inte ens tror jag klarar av. Jag råkade nämna för pappa att jag mår lite bättre idag, inte frisk men lite bättre.
Då säger han åt mig att jag måste ut till "vedhögen" skotta bort all snö och sen hämta in en massa skottkärror med ved. Hur ska jag fyskiskt klara av de? Jag har svårigheter att resa mig själv upp ur sängen.
Enda sättet jag är bättre på än i går är att jag kan andas hyffsat genom näsan nu.
Fortfarande jätte ont i hela kroppen, fortfarande ont i halsen. huvudvärk.

Pappa måste börja inse att när någon är sjuk, speciellt när läkaren har precis talat om för en 23 årig grabb att han har hjärtproblem och ska absolut inte överanstränga sig att han kan inte och ska inte arbeta fysiskt i 10 minus grader


2011-01-08 @ 15:42:56 Permalink Allt och inget alls Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback